Chì ci hè u prublema ?
A causa di u caratteru termoplasticu per u filamentu, u materiale diventa morbidu dopu u riscaldamentu.Ma se a temperatura di u filamentu novu extruded hè troppu altu senza esse rapidamente rinfriscatu è solidificatu, u mudellu si deforme facilmente durante u prucessu di rinfrescante.
CAUSE POSSIBILI
∙ Temperature ugello troppu alta
∙ Raffreddamentu insufficiente
∙ Velocità di stampa impropria
CONSIGLI DI RISOLUZIONE DI PROBLEMI
NTemperature ozzle troppu altu
U mudellu ùn sarà micca rinfriscà è solidificà se a temperatura di a bocca hè troppu alta è risultatu in u filamentu sopra riscaldatu.
Verificate u paràmetru Materiale cunsigliatu
Diversi filamenti anu una temperatura di stampa differente.Doppiu verificate se a temperatura di a bocca hè adattata per u filamentu.
Diminuisce a temperatura di a bocca
Se a temperatura di l'ugelli hè alta o vicinu à u limitu superiore di a temperatura di stampa di filamenti, avete bisognu di calà a temperatura di l'ugelli in modu adattatu per evità chì u filamentu si surriscalda è si deformi.A temperatura di a bocca pò esse ridutta gradualmente da 5-10 ° C per truvà un valore adattatu.
Raffreddamentu insufficiente
Dopu chì u filamentu hè extrusionatu, un fan hè generalmente necessariu per aiutà u mudellu à rinfriscà rapidamente.Se u ventilatore ùn funziona micca bè, pruvucarà surriscaldamentu è deformazione.
Verificate u fan
Verificate se u fan hè fissatu nantu à u locu currettu è a guida di u ventu hè diretta à a bocca.Assicuratevi chì u ventilatore funziona normalmente chì u flussu d'aria hè liscia.
Aghjustate a velocità di u fan
A velocità di u fan pò esse aghjustata da u software di slicing o l'impresora per rinfurzà u cooling.
Aghjunghjite un fan supplementu
Se l'impresora ùn hà micca un fan di rinfrescante, aghjunghje solu unu o più.
Velocità di stampa impropria
A velocità di stampa affettarà u rinfrescante di u filamentu, cusì duvete sceglie diverse velocità di stampa secondu diverse situazioni.Quandu fate una piccula stampa o facendu qualchi strati di zona chjuca, cum'è punte, se a velocità hè troppu alta, u novu filamentu s'accumularà nantu à a cima, mentre chì a capa precedente ùn hè micca stata completamente rinfriscata, è risultati in surriscaldamentu è deformazione.In questu casu, avete bisognu di riduce a velocità per dà à u filamentu abbastanza tempu per rinfriscà.
AUMENTA A VELOCITÀ DI STAMPA
In circustanze normali, l'aumentu di a velocità di stampa pò fà chì a bocchetta lascià u filamentu estrusu più veloce, evitendu l'accumulazione di calore è a deformazione.
Diminuisce a stampaingvitezza
Quandu si stampa una strata di una zona chjuca, riducendu a velocità di stampa pò aumentà u tempu di rinfrescamentu di a capa precedente, impediscendu cusì u surriscaldamentu è a deformazione.Certi software di slicing cum'è Simplify3D ponu riduce individualmente a velocità di stampa per i strati di l'area chjuca senza affettà a velocità di stampa generale.
stampà parechje parte à una volta
Se ci sò parechje parte chjuche per esse stampate, poi stampate à u stessu tempu chì ponu aumentà l'area di i strati, perchè ogni capa hà più tempu di rinfrescante per ogni parte individuale.Stu metudu hè simplice è efficace per risolve u prublema di surriscaldamentu.
Tempu di post: 23-dic-2020